Моайнас рӣмьн я нюэммель баяс

Рӣммьн я нюэммель коавншуввенҍ ва̄ресьт. Нюэммель са̄ррн: »Рӣммьн, аллькэпь эфтэсьт чӯһкэ мӣлльтэ ёадтӭ.« Рӣммьн вуагк, вуагк я ескант, маӈас кя̄һч, куллталл. Нюэммель каджь:
»Рӣммьн, мэййт то̄нн ескнак я куллтэлак?« Рӣммьн са̄ррн: »Мунэсьт пэдэсьт еввла чальм« – я сӣйнънэшкӯдӭ. Нюэммель юррт: мунн ныдтҍ шэ тӣшшладта со̄н. Нюэммель карр чӯһкэ
мӣлльтэ раст-раст чӯһкэ. Тэнн пя̄лла чӯһка карр, ескант, куллталл. Нымьп пя̄лла чӯһка карр, куллталл. Рӣммьн са̄ррн: »Мэййт то̄нн, нюэммель, раст-раст чӯһка карак я куллтэлак? «Нюэммель са̄ррн: »Чӯһка вӯлленҍ элля чуэкас" – я сӣйнънэшкӯдӭ. Мунн ныдтҍ шэ рӣмьн тӣшшлэһтӭ. Кӯһта сӣйнэнҍ. Нюэммель сӣйнэнҍт, штэ рӣмьнэсьт пэдэсьт еввла чальм, э рӣммьн сӣйнэнҍт, штэ чӯһка вӯлленҍ элля чуэкас, тэнн гуэйкэ карр нюэммель раст-раст чӯһка.

Яковлев Мыдтҍре Ла̄зэр

Популярные сообщения из этого блога

Семилетний стрелок из лука

Саам - богатырь

Гирвас - озеро